מלאי אחרונים לא כדאי לחכות>>
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח!

קניית בגדי ילדים אונליין – טיפים לרכישה חכמה

בגדי ילדים אונליין

רכישת בגדי תינוקות וילדים אונליין הפכה בשנים האחרונות לפעולה בסיסית כמעט בכל בית עם קטנטנים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים לקנייה נכונה של בגדי ילדים באינטרנט.

עולם המסחר האלקטרוני התחזק בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע קניות אונליין, מאשר לכתת את רגליהם לקניון. לקניות ברשת יש יתרונות רבים – בחנויות המקוונות יש שפע של מוצרים, ניתן לבצע רכישה בכל שעה ומכל מקום, המשלוח מגיע עד לפתח ביתכם, ואתם יכולים לחסוך זמן רב הכרוך בקנייה בחנויות הפיזיות.

אין צורך לנסוע בפקקים ולעמודים בתורים הארוכים. בנוסף לכך, קנייה ברשת מאפשרת להתרחק מהתקהלויות וכך מסייעת לשמור על בריאותכם.

אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר בתחום הקניות אונליין אלו בגדי ילדים. הורים רבים מעדיפים לרכוש בגדים אונליין עבור ילדיהם, במקום להגיע לחנות ולבזבז זמן יקר – בעיקר משום שממילא אין לתינוק אפשרות למדוד עשרות בגדים ומוצרים.

אז אם גם אתם מעוניינים לקנות בגדים חדשים לילדיכם, הנה כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם:

בחירת מידות נכונה, קנייה גם בהתאם למשקל התינוק

ילדים גדלים מהר, במיוחד בשנה וחצי הראשונות לחייהם. לכן, יש צורך לרכוש עבורם בגדים בתדירות גבוהה כדי להבטיח התאמה מושלמת למידותיהם. בניגוד למידות של מבוגרים, מידות בגדי ילדים מצוינות לרוב לפי גילאים, כמו למשל מידות 0-3 (בגד המתאים לגילאי לידה עד גיל שלושה חודשים), או 12-18 (בגד המתאים לגילאי שנה עד שנה וחצי).

יש להביא בחשבון שישנם ילדים קטנים או גדולים יותר מהממוצע, ולכן יש לבחון באתר את טבלת המידות ואיזו מידה מתאימה לילד לפי גובהו ומשקלו. כך לדוגמה, מידה 18-24 באתר BabyBasic מתאימה לילדים בגובה 80-86 ס”מ ובמשקל 11-12 ק”ג. בעונה ארוכה כמו הקיץ, מומלץ אף להצטייד במספר טווחים, במיוחד בתחילת הדרך. למשל, בגדים 0-3 לצד 3-6.

תשלום מאובטח – גם ב-2022 לא קיים בכל האתרים

כאשר מבצעים רכישה של בגדי תינוקות אונליין, יש לבדוק כי האתר מאובטח, ושאף גורם זדוני לא ייעשה שימוש לרעה בפרטי כרטיס האשראי שלכם. רמת האבטחה הפופולרית והנפוצה באתרי אינטרנט היא על פי תקן SSL (Secure Sockets Layer).

פרוטקול זה מבטיח כי פרטי התשלום שלכם מוצפנים על ידי סיסמה, כך שהאקרים אינם יכולים לעשות שימוש במידע הרגיש. חשוב לוודא שחנות האונליין שבה אתם מעוניינים לרכוש היא בעלת תקן SSL. הסימן לכך הוא אייקון של מנעול המופיע בשורת הכתובת של האתר.

בדקו אודות מוניטין העסק וקראו ביקורות

אם הגעתם לחנות מקוונת שאינכם מכירים, מומלץ מאוד לבדוק את ביקורות הגולשים עליה במקביל לקרוא אודות המוניטין של החברה. קראו חוות דעת על איכות הבגדים, על התאמת המידות לממדי הילד, על מהירות המשלוח, שירות הלקוחות ועוד. הימנעו מרכישה בחנות שאין עליה ביקורות כלל או שמרבית חוות הדעת עליה הן שליליות.

מחירים – שימו לב לאותיות הקטנות

לפני כל רכישה, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין החנויות המקוונות השונות, ולבחון היכן תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים. קחו בחשבון כי ישנם אתרים לבגדי אונליין שגובים דמי משלוח, זאת לעומת BabyBasic המציעה משלוח חינם לכל רחבי הארץ.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו, הוא שבמידה והחלטתם לרכוש בגדים לילדים מחנויות אונליין בחו”ל, תיאלצו לשלם מכס על כל קנייה של מעל 500 דולר, מה שייקר לכם את הקנייה באופן משמעותי.

משלוחים והחזרות

כדאי מאוד לבדוק את מדיניות המשלוחים וההחזרות של החנות המקוונת. מהו זמן המשלוח, ומתי אתם צפויים לקבל את החבילה שלכם מרגע ההזמנה? מה קורה במידה ואינכם מרוצים מהבגדים? האם ניתן להחזיר אותם? לפי אילו תנאים ותוך כמה זמן מרגע קבלת המוצר?

האם יש צורך להגיע לחנות פיזית או למפעל כדי לבצע החזרה של פריטים, או שהחנות מציעה שירות החזרה עד הבית? חשוב מאוד לבחון היטב את הנושא לפני שאתם ממהרים לבצע רכישה.

הרכב הבדים – אין תחליף ל-100% כותנה

לילדים יש עור רגיש ולכן מומלץ להימנע מהלבשת בבגדים העשויים סינתטיים שעלולים לגרות את העור. כאשר אתם נכנסים לחנות בגדי ילדים אונליין, חשוב מאוד לבדוק מהו הרכב הבדים של הבגדים שאתם מעוניינים לרכוש. ההמלצה היא לרכוש בגדים העשויים מ-100% כותנה.

זהו בד נעים למגע, רך, נושם, סופג זיעה ולכן מותאם מאוד לאקלים הישראלי החם. בנוסף לכך, הוא מתנקה בקלות בכביסה. כדאי גם לוודא שהבגדים שהחנות מציעה עברו תהליך אל כווץ שמטרתו לשמור על הבגדי מפני התכווצות בכביסה.

מדוע כדאי לרכוש בגדי ילדים אונליין ב-BabyBasic?

BabyBasic “מבית אריה בגדי תינוקות”, היא חנות לבגדי ילדים אונליין המובילה ביותר בישראל. החנות מציעה מבחר עצום של בגדים לתינוקות וילדים – ביגוד ראשוני לתינוק, בגדי מעטפת, חולצות, מכנסיים, שמלות, אוברולים, בגדי גוף, רגליות, חליפות שינה, גרביים ועוד.

בנוסף לכך, תוכלו לרכוש מהחנות שפע של מוצרים נלווים לילדיכם כמו שמיכות, מצעים, מגבות, נחשושים, מגני ראש ועוד.

כל בגדי הילדים של החברה מיוצרים באיכות הגבוהה ביותר בתקן כחול לבן ועשויים מ-100% כותנה רכה. הבגדים עוברים בדיקת איכות קפדנית, אינם כוללים חומרים סינתטיים ועוברים תהליך אל כווץ ששומר על אורך חיי הבגד ומונע ממנו להתכווץ בכביסה.

בנוסף לכך, המחירים הינם אטרקטיביים מאוד ומתאימים לכל כיס. ממשק ההזמנות באתר הוא ידידותי ואינטואיטיבי, כך שכל אחד יכול בקלות ובנוחות לבצע הזמנה. BabyBasic מספקת משלוחים מהירים במיוחד לכל רחבי הארץ וללא תשלום.

בנוסף, החברה חרטה על דגלה שירות לקוחות מקצועי ללא פשרות. במקרה שבו אינכם מרוצים, תוכלו לבצע החזר של המוצר תוך 14 ימים מבלי לצאת מהבית! אנחנו מציעים בגדים המותאמים ללקוחות כמו כפפה ליד, על מנת להפוך את חייכם לנוחים וקלים יותר.

אתם מוזמנים לבצע רכישה ולשמח את ילדיכם בבגדים יפים וחדשים >>

סל קניות (0)

מזל טוב מגיע לך משלוח חינם!

רק עוד 299 - שליח חינם עד הבית!

העגלה שלך ריקה כעת.

חזרה לחנות