מלאי אחרונים לא כדאי לחכות>>
משלוחים חינם בקנייה מעל 299 ש"ח!

סבתא וסבא – כך תבחרו בגדי תינוקות לנכדים

לקבל פינוקים גם מסבתא וסבא

נולד לכם נכד ואתם רוצים לפנק אותו בבגדים? לפניכם המדריך המלא שיעשה לכם סדר ויעזור לכם לבחור את הבגדים ומוצרי התינוקות שהוא צריך, אבל באמת צריך..

בשעה טובה נולד לכם נכד וההתרגשות שלכם, הסבתא והסבא, בשיאה. הסברה הרווחת היא שסבים וסבתות נהנים הרבה יותר מהנכדים שלהם מאשר מגידול הילדים שלהם, ויש אף כאלה שצוחקים שהיו מעדיפים לדלג ישר משלב הילדים לשלב הנכדים.

אז נכון שחווית הסבאות היא בדרך כלל נעימה יותר בהשוואה לחוויית ההורות, אבל יש כמה נורמות שכבר הפכו לעניין שבשגרה בכל משפחה. למשל, להיות בייביסיטר לעת מצוא או לרכוש עבור הבייבי מתנות מפנקות כמו בגדים וצעצועים.

אז אם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בין שפע בגדי התינוקות הקיימים בשוק, הכנו לכם כמה טיפים לבחירת בגדים לתינוק. הטיפים האלו יעזרו לכם להחליט אילו בגדים כדאי לקנות לנכד המקסים שלכם, ואילו בגדים כדאי שיהיו לכם בבית למקרה שבו תתבקשו בתחנונים רבים (שוב) לעשות בייביסיטר. לפניכם מדריך קניית בגדי תינוקות לנכד.

צפו במבחר בגדי תינוקות איכותיים עשויים 100% כותנה

בחרו בפרטי בייסיק

אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל תינוקות נוהגים להתלכלך לעיתים קרובות במיוחד בשנה הראשונה לחייהם. הורים נאלצים להחליף את הבגדים לבייבי שלהם בתדירות גבוהה. כדי להקל עליהם ולחסוך בכביסות, כדאי לרכוש לנכד שלכם כמה שיותר פרטי בייסיק.

אלו בגדי בסיס בצבע לבן שתמיד ניתן לשלב אותם עם בגדים אחרים, כמו למשל חולצות פלנל עם שרוול ארוך, חולצות מעטפת, אוברולים, מכנסיים, גופיות סבא ורגליות. אם אתם שומרים על הנכד אצלכם בבית, כדאי להצטייד מראש בשניים-שלושה פריטים מכל סוג. כך, במקרה שהמתוק מתלכלך יהיו לכם תמיד בגדים נקיים להחליף לו. למשל, צפו במוצרי הדגל שלנו >>

שימו לב למידות

אתם בטח יודעים כמה מהר ילדים גדלים. רק לפני רגע הילדים שלכם היו תינוקות ופתאום הם כבר הורים לילדים בעצמם. קצב הגדילה המהיר בשנה הראשונה של התינוק, מצריך לרכוש בגדים במידות חדשות כמעט כל שלושה חודשים.

לכן, כבר מהרגע שבו הנכד שלכם נולד אנחנו ממליצים לרכוש לו בגדים במידה 0-3 ולא במידת ניו בורן. מידת ניו בורן לרוב מתאימה רק בשבועיים הראשונים לאחר הלידה, בעוד שמידה 0-3 צפויה להתאים לנכד לפחות עד גיל שלושה חודשים.

בנוסף, קחו בחשבון שבכל חנות בגדים לתינוקות המידות עשויות להיות שונות. כדי להבטיח שהבגדים יתאימו לנכד שלכם, כדאי לבדוק עם הילדים שלכם כמה הנכד שוקל ומה הגובה שלו. בדקו את טבלת המידות של החנות ובחרו את המידה המתאימה לפי משקל וגובה התינוק.

הקפידו להתייחס למידות בגדי הנכד

גרביים וכפפות

פרטי ביגוד נוספים לתינוק שכדאי לקחת בחשבון אלו גרביים וכפפות. אומרים שכשחם לנו בכפות הרגליים אז חם בכל הגוף. אז מומלץ לפנק את הנכד שלכם בכמה זוגות גרביים שישמרו על חום גופו, במיוחד בלילות החורף הקרים.

כדאי לשמור כמה זוגות גרביים גם אצלכם בבית. כך, אם הגרביים של הנכד יתלכלכו או ילכו לאיבוד, תוכלו תמיד להחליף לו. בנוסף לכך, רכשו לנכד שלכם גם כפפות. תינוקות נוטים לעיתים לגעת בפנים שלהם ולשרוט אותן. הכפפות לתינוק עוזרות להגן על הפנים שלהם מפני שריטות. יתרון נוסף של הכפפות הוא שגם הן כמו הגרביים, ישמרו שלנכד שלכם יהיה חם ונעים.

הפתרון לשידת החתלה

אם אתם מתכננים לשמור על הנכד שלכם לעיתים קרובות, סביר להניח שתצטרכו גם להחליף לו חיתול מדי פעם…מצטערים.

הורים לתינוק לרוב רוכשים שידת החתלה שהופכת את החלפת החיתול למשימה נוחה יותר. יחד עם זאת, שידת החתלה היא ריהוט שפחות מתאים עבורכם, סבא וסבתא. במרבית הזמן השידה לא תהיה שימושית, ו”תתפוס” חצי חדר ללא סיבה.

הפתרון שלנו ב”אריה בגדי תינוקות” להתחלה נוחה הוא להיעזר במשטח החתלה רב פעמי. זהו מזרן שמגיע עם שיפועים משני הצדדים שניתן להניח אותו על גבי המיטה, הספה או הרצפה שלכם. על גבי המזרן תוכלו להניח את הנכד ולהחליף לו חיתול.

למשטח יתרונות רבים: בזכות העובדה שהוא רב פעמי הוא לא מצריך רכישה של משטחי החתלה חד פעמיים וכך הוא חוסך הרבה כסף (בחישוב גס: 1-2 ₪ למשטח חד פעמי).

יתרון נוסף הוא שהמזרן קל מאוד לניקוי – כיסוי המזרן, שמאושר על ידי מכון התקנים הישראלי, עשוי מחומר מיוחד המונע חדירה של נוזלית כך שתוכלו לנקות אותו ללא כל קושי בעזרת מטלית לחה. על המזרן החתלה מומלץ להניח סדין העשוי 100% כותנה.

הסדין גם נעים מאוד למגע ושגם שומר על המזרן. כך, כאשר הסדין מתלכלך ניתן להחליף אותו בקלות.

שמיכה לתינוק

אביזר נוסף שכדאי לכם סבא וסבתא לרכוש, הוא שמיכה לתינוק. כאשר הנכד שלכם קופץ לביקור, תוכלו להשתמש בשמיכה כמעין משטח פעילות – התינוק יוכל לשבת, לשכב או לזחול על השמיכה, לשחק עליה ולחקור את הסביבה שלו, ממש כמו משטח פעילות.

בהשוואה למשטח פעילות, שמיכה לתינוק היא קלה יותר לקיפול ולאחסון, ולכן היא אידיאלית יותר עבורכם. בנוסף, כשהנכד שלכם יתעייף וירצה לישון, תוכלו לכסות אותו בשמיכה ולשמור על חום הגוף שלו.

חיתולי פלנל וטטרות לתינוק

גם חיתולי פלנל וטטרות לתינוק אלו פריטים שחייבים להיות בבית של כל סבא וסבתא. חיתולי טטרה ופלנל הם נעימים מאוד למגע, מגיעים במגוון צבעים וטקסטורות ושימושיים ביותר.

תוכלו לנקות בעזרתם את התינוק כאשר הוא מרייר או לשמור על הבגדים שלכם מפני פליטה, להשתמש בהם כמעין משטחי החתלה ואם אתם רוצים להשוויץ בנכד שלכם ולצאת איתו לטיול, אז חיתולי הטטרה יתפקדו כצילון לעגלה ויגנו על עורו הרגיש של הנכד שלכם מפני השמש. (רק הקפידו לאוורר את העגלה מעת לעת, למנוע אפקט חממה).

צפו במבחר בגדי תינוקות איכותיים עשויים 100% כותנה

מזרון לשידת החתלה

סל קניות (0)

מזל טוב מגיע לך משלוח חינם!

רק עוד 299 - שליח חינם עד הבית!

העגלה שלך ריקה כעת.

חזרה לחנות