בחירת אוברולים לתינוק – למה כדאי לשים לב?

האוברול המושלם לתינוק. בייבי בייסיק

מבין כל בגדי התינוקות הקיימים בשוק, אין ספק שהבגד השימושי ביותר הוא האוברול – חליפה לתינוק שלרוב נסגרת באמצעות רוכסן או באמצעות כפתורים. ניתן ללבוש אותו כשכבה ראשונה בימים חמים, וכשהטמפרטורות יורדות אפשר להשתמש בו כשכבה שנייה מעל בגדי התינוק וכך לשמור על חום גופו. אז אם אתם מעוניינים לרכוש אוברולים לתינוק שלכם, לפניכם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

מידות גדולות

בשנה הראשונה לחייו, התינוק גדל במהירות. למעשה, מהלידה ועד גיל חצי שנה התינוק אמור לעלות במשקל כ-140 עד 200 גרם בשבוע ולגבוה ב-1.5 עד 2.5 סנטימטר בחודש. בשל כך, מומלץ לרכוש לתינוק אוברול שמעט גדול עליו. אם למשל התינוק שלכם בן ארבעה חודשים, עדיף לרכוש מידה לגיל חצי שנה. כך, תוכלו להבטיח שהאוברול שאתם רוכשים יתאים לבייבי שלכם לאורך זמן.

אוברולים לתינוק – עם רגליות או ללא רגליות?

חנויות לבגדי תינוקות מציעות אוברולים המגיעים עם רגליות או סטנדרטיים הפתוחים בקצה. אוברולים עם רגליות אלו אוברולים שנסגרים על כפות הרגליים, כך שכאשר מלבישים אותם לתינוק אין צורך לגרוב לו גרביים.

האוברולים עם הרגליות אידיאליים לתקופת החורף, אך בימי הקיץ, כאשר יש צורך שרגלי התינוק יתאווררו, מומלץ להלביש את התינוק שלכם באוברול ללא רגליות. אז ההמלצה שלנו היא לרכוש את שני הסוגים והלבישו את התינוק שלכם בהתאם לתנאי מזג האוויר. כמובן שמהרגע שהתינוק מתחיל לזחול, רגליות עשויות להקשות על האחיזה שלו בקרקע. שימו לב לכך.

בגדי ילדים אונליין

כפתורים שאינם ממתכת הניקל

כאמור, ישנם אוברולים המגיעים עם כפתורים רגילים או כפתורי תיקתק שהופכים את ההלבשה של האוברול לנוחה מאוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לוודא שהכפתורים אינם עשויים מניקל. כפתורי מתכת ניקל עלולים להיות מסוכנים לתינוק ולגרום לאלרגיה וגירויים בעור. בדקו עם החנות לבגדי תינוקות שהכפתורים נטולי ניקל וכך תוכלו לבצע את הרכישה בראש שקט.

בחרו אוברולים עם רוכסן כפול

לצד אוברולים עם כפתורים, מומלץ מאוד לרכוש גם בגדים עם רוכסן כפול. הרוכסן הכפול מאפשר לפתוח את האוברול במהירות ולהחליף את החיתול לתינוק ללא הצורך לפשוט את הבגד ולחשוף את הבייבי שלכם לאוויר הקר.

בנוסף, הבגד בעל הרוכסן הכפול נוח מאוד ללבישה וניתן להסירו ולהלביש אותו בקלות ובמהירות ללא הצורך להלביש אותו דרך ראשו העדין של התינוק.

מגוון דגמים ועיצובים

תינוקות מתלכלכים לעיתים קרובות בשל חלב ועשיית צרכים. מהסיבה הזאת, יש צורך להחליף להם סטים של בגדים לעיתים קרובות – כ-2-3 סטים מדי יום.

אז כדי שלא תיתקעו עם בגדים מלוכלכים ושלא תצטרכו להפעיל מכונת כביסה ומייבש בכל שעה, מומלץ מאוד לרכוש כמה וכמה סטים של בגדי תינוקות.

קיימים אוברולים בשלל צבעים, הדפסים ועיצובים שונים. החל מאוברולים עם הדפס של זברה חמודה, דרך הדפס של כדורי פורח קסומים ועד צבעים רגועים וללא הדפסים. בחרו אוברולים לפי הטעם, הסגנון ומצב הרוח שלכם, ואנחנו בטוחים שהתינוק שלכם ייראה נפלא!

סוג הבד

בעת רכישת אוברול לתינוק שלכם, בדקו מהו סוג הבד של האוברול. לתינוקות יש עור רך ורגיש, וכדי למנוע גירויים בעור, עדיף להימנע מבדים סינתטיים. במקום זאת, רכשו חליפה העשויה מ-100% כותנה. בד הכותנה הוא בד נושם ונעים שמווסת את הטמפרטורה בגוף. בימי החורף, כדאי להלביש את התינוק שלכם באוברול העשוי מפליז שיחמם אותו היטב.

הוראות הכביסה

כמו לכל בגד, גם לבגדי אוברולים לתינוק יש הוראות כביסה שונות. מכיוון שיש צורך בהחלפת בגדים לתינוק לעיתים קרובות, הרי שכל בגד עובר כביסות רבות. כדי לשמור על איכות האוברול ולמנוע דהייה של הצבע, חשוב להקפיד למלא אחר הוראות הכביסה. בדקו מהי טמפרטורת הכביסה המומלצת, האם ניתן להכניס את הבגד למייבש, האם ניתן לתלות בשמש או מתחת לצל ועוד.

קראו עוד:

סל קניות (0)

מזל טוב מגיע לך משלוח חינם!

רק עוד 299 - שליח חינם עד הבית!

העגלה שלך ריקה כעת.

חזרה לחנות