אוברול פלנל עם רוכסן כפול: ״הבגד שהציל אותי מהתקף עצבים״

״הבגד שהציל אותי מהתקף עצבים״

כמו כל אמא טרייה, הייתי מוצפת. בין הנקות, החלפות חיתולים, שעות שינה מעטות והרצון העז פשוט להתקלח בשקט, מצאתי את עצמי מתמודדת עם עוד אתגר: הלבשת התינוק.

הוא היה קטן כל כך, עדין כל כך, וכל ניסיון להלביש לו חולצה ומכנסיים גרמו לי לחשוש שאני עומד לשבור אותו. כפתורים, סקוצ’ים, תפרים – כל אלה נראו כמו מכשולים בלתי עבירים.

זוכרת איך הייתי יושבת על הספה, מנסה להשחיל את ידיו הקטנות דרך שרוולי חולצה, והוא בוכה ומתפתל, ואני מרגישה איך התסכול גואה בי.

ואז, יום אחד, גיליתי אותו: אוברול פלנל עם רוכסן כפול.

בהתחלה לא האמנתי שזה יכול להיות כל כך קל. פשוט פתחתי את האוברול לכל אורכו, הכנסתי את התינוק פנימה, סגרתי את הרוכסן – והנה, הוא מוכן לצאת לדרך!

לא עוד התעסקות עם כפתורים קטנים, לא עוד מאבק להעביר את ראשו דרך חולצה צרה. פשוט, קל ונוח.

אבל גיליתי שהיתרונות לא נגמרים שם. יום אחד, כשהייתי באמצע החלפת חיתול, התינוק שלי התחיל לבכות. ניסיתי להרגיע אותו, אבל הוא היה נסער.

פתאום נזכרתי באוברול. פתחתי את החלק התחתון באמצעות הרוכסן, החלפתי חיתול במהירות, סגרתי חזרה – והתינוק שלי נרגע מיד.

הבנתי שאוברול הפלנל הזה לא רק מקל על ההלבשה, הוא גם נותן לי שליטה מלאה על המצב. אני יכולה להחליף חיתול בלי לחשוף את כל גופו של התינוק, בלי להפריע לו יותר מדי.

מאז אותו יום, אוברול הפלנל הפך לחבר הכי טוב שלי. הוא שם בשבילי בכל רגע, עוזר לי לשמור על התינוק שלי חם, נעים ומאושר.

הוא היה שם כשהייתי צריכה לצאת מהבית במהירות. פשוט הכנסתי את התינוק לאוברול, סגרתי את הרוכסן, ויצאנו לדרך בלי לחשוף אותו לקור.

הוא היה שם כשהייתי צריכה להרדים אותו בלילה. חום הפלנל והנוחות של האוברול עזרו לו להירגע ולהירדם במהירות.

הוא היה שם כשהייתי צריכה לשחק איתו. האוברול היה גמיש מספיק כדי לאפשר לו לנוע בחופשיות, ועדיין לשמור עליו חם.

הוא היה שם בכל רגע נתון.

אבל יותר מהכל, אוברול הפלנל הזה היה שם בשבילי. הוא נתן לי תחושה של שליטה, של ביטחון. הוא גרם לי להרגיש שאני אמא טובה, שאני יכולה לדאוג לתינוק שלי בצורה הטובה ביותר.

אני יודעת שזה רק בגד, אבל עבורי הוא הרבה יותר. הוא סמל לכל מה שעברתי כאמא, לכל הקשיים וההצלחות. הוא תזכורת תמידית לכך שאני חזקה, שאני מסוגלת, שאני אמא.

אז אם אתן אמהות טריות, או סתם מחפשות דרך להקל על ההלבשה של התינוק, אני ממליצה בחום על אוברול פלנל עם רוכסן כפול. הוא לא רק יעזור לכם לשמור על התינוק שלכם חם, נעים ומאושר, הוא גם יעזור לכם להרגיש כמו אמהות טובות יותר.

סל קניות (0)

מזל טוב מגיע לך משלוח חינם!

רק עוד 299 - שליח חינם עד הבית!

העגלה שלך ריקה כעת.

חזרה לחנות