משלוחים והחזרות

1) איסוף עצמי- ללא עלות משלוח (עד 2 ימי עסקים). אחרי ביצוע ההזמנה הלקוח יקבל אימייל שאפשר להגיע לאיסוף החבילה מרחוב הקישון 6 תל אביב מהשעות 9:00 ועד 16:00. יש להתקשר למספר 077-3293019 כחצי שעה לפני הגעה.

2) E-POST – עלות של 13 שקלים למשלוח (2-5 ימי עסקים). איסוף החבילה מבית עסק הקרוב ביותר לביתך. באמצעות הודעות SMS אפשר להתעדכן בכל שלב ושלב בדבר המשלוח וכאשר הוא מגיע למרכז האיסוף הנבחר, מתקבלת אצל הלקוח הודעת SMS עם כתובת ושעות פתיחת המרכז.

3) משלוח עד הבית בעלות של 20 שקלים (2-5 ימי עסקים). ההזמנה נשלחת עם חברת שליחויות שתיצור קשר עם הלקוח בהודעת SMS לגבי היום ובין אילו שעות הנהג יגיע למסור את החבילה. יש אפשרות ליצור קשר עם הנהג טלפונית או דרך הודעות לגבי כל שאלה. אין אפשרות להחליף את הכתובת של המשלוח אחרי שהחבילה נשלחה ממחסני BabyBasic.

4) משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 350 שקלים.

*  אם ההזמנה בוצעה לאחר השעה 10:00 חישוב זמן המשלוח יחשב ביום שאחרי (אינו נחשב ליום עסקים).

אנו נארוז ונוציא עבורכם את החבילה למשלוח עד 2 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. אם מוצר יהיה חסר במלאי אנו ניצור קשר באמצעות האימייל או הטלפון.

** כאשר מדובר ביישובים מרוחקים כמו: יישובי הערבה ,אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. אין באפשרות BabyBasic להתחייב להגעת השליח עד 5 ימי עסקים.

*** בימי מכירות מיוחדים וחגים אין אפשרות להתחייב על זמני משלוח

**** אחרי שהחבילה יצאה ממחסני BabyBasic אין אפשרות לשנות את תכולת ההזמנה.

באפשרותך להחזיר כל פריט שלא נעשה בו שימוש תוך 14 ימים מרגע קבלתו.
הוצאות שילוח ישולמו על-ידי הלקוח, ו-BabyBasic לא תספק החזר כספי בגינן.

את ההחזרות ניתן לבצע בשתי דרכים:

1) להגיע לרחוב הקישון 6 תל-אביב עם מספר ההזמנה ולהחליף במקום (יש להתקשר מראש לבדוק שיש את המוצרים במלאי).

2) לשלוח בדואר רשום. יש לצרף פתק עם מספר ההזמנה לתוך החבילה.
יש לשלוח לכבוד:
BabyBasic
כתובת: הקישון 6 תל-אביב
מיקוד: 6609306
טלפון: 077-3293019

יש להחליף/לשלוח את ההחזרות תוך 14 ימים במצב חדש, לא מכובס ולא משומש; מוצרים שיוחזרו לא לפי התקנון לא יזוכו.
ברגע שההחזרות נקלטות אצל BabyBasic, כרטיס האשראי או חשבון הפייפאל שבאמצעותו בוצעה ההזמנה מזוכה בתיאום טלפוני עם הלקוח (הזיכוי יעשה אך ורק על המוצרים ללא עלות השילוח הלוך וחזור).

– אם המוצר פגום יש לשלוח אימייל ל-info@babybasic.co.il עם מספר הטלפון. BabyBasic תיצור קשר עם הלקוח לטיפול בבעיה.

* בחגים ושבתות לא ישלחו הזמנות ולא ניתן יהיה להגיע לאיסוף המוצרים, אלה רק יום לאחר צאת החג או השבת.
** בימי מכירות מיוחדים באתר זמן הוצאת המשלוחים עלולה להתעכב.

סל קניות (0)

העגלה שלך ריקה כעת.

חזרה לחנות